2016. március 24., csütörtök

#pici ujjacskákkal ujjacskákat

Hoztam nektek egy szintén babás receptet mind elkészítést, mind evést illetően. Jó jó tudom, hogy a csoki nem a legjobb barátunk de ha nem mártjuk csokiba is szuperfinom keksz, és jobb mint a bolti. (Ui.: Ha csokiba mártjuk akkor még apát is levehetjük a lábáról.) Az én lassan két éves Saber fiam nagyon élvezte, hiszen már tudjuk, hogy kell kukacot, gilisztát gyúrni gyurmából így most kamatoztattuk ezt a tudást. persze lett egy két laposabb ujjacska egy két kificamodottnak tűnő de a miénk.

Íme a recept:

  • 250 gr. margarin
  • 200 gr. porcukor
  • 1 kk sütőpor
  • 50 gr. darált mogyoró vagy mandula (ki mit szeret) (elhagyható)
  • 1 tojás
  • 1 tojás sárgája
  • vanília (vaníliás cukor)
A margarint megolvasszuk majd jól elkeverjük benne a porcukrot ... tudom tudom ezt mindenki tudja de a legjobb amit tehettek és én is ezt tettem az egészet beletettem egy nagy tálba és elkezdtem összegyúrni. Tudom lehet nem túl Gordonpos na de így gyorsabb, egyszerűbb és higgyétek el sikerült!
Bevetésre készen... pólókat feltűrni itt jött a fiam és belebújt a lisztes zacskóba ... na de mind 1 itt már a gyerekek is tudnak kukacot formálni olyan nagyujjnyi vastagot készítsetek és kb 10-15 cm hosszúságban daraboljátok fel. Mehet a tepsibe amit liszttel meghintettetek (nálam a fiam volt a liszt felelős, ahogy fentebb olvastátok). Épp csak az alja barnuljon meg egy kicsit és már kész is.p

Díszítés:
Ahogy írtam, ha csak babáknak akarjatok akkor ne díszítsetek mert azért elég csokis lesz a végkifejlet, de azért egy két darab nem árthat meg.
A kész ujjacskák végeit fehér ill sima csokiba mártjuk majd egy zacskó segítségével cikk-cakkokat gyártunk rájuk.

Tádááám és kész is van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése